Panaszbejelentés

Submitting Form...

Hiba a küldésnél,

próbálkozzon később.

Form received.

A követeléskezelési eljárással kapcsolatos észrevételét, esetleges panaszát eljuttathatja ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi űrlap kitöltésével. Az ily módon beérkezett megkereséseket teljeskörűen kivizsgáljuk, szükség esetén továbbítjuk Megbízónk felé. Kivizsgálást követően annak eredménye postázásra kerül - illetékességtől függően - Megbízónk vagy Cégünk részéről 30 napos válaszadási kötelezettséggel. Amennyiben Ön nem ért egyet a bejelentésére kapott válasszal, vagy ha a panasz kivizsgálására törvényben előírt 30 napos válaszadási határidő eredménytelenül telt el, és Ön fogyasztó, akkor fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához (postacím: 1534 Budapest, Pf. 777., tel: 06-80/203-776, e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu), a szerződés megkötéséből illetve teljesítéséből származó jogvita esetén – álláspontját alátámasztó bizonyítékaival – a Pénzügyi Békéltető Testülethez (postacím: 1525 Budapest, Pf. 172., tel.: 06-80/203-776, e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu); amennyiben Ön nem fogyasztó, az illetékes bírósághoz fordulhat.

 

A honlap az itt megadott adatait nem tárolja, azokat közvetlenül az Alpha Financial Services Kft. postafiókjába továbbítja. Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Cégünk Adatkezelési Szabályzatát.

 

Az űrlap kitöltésével hozzájárulok, hogy a megadott adataimat az Alpha Financial Services Kft. a velem való kapcsolattartás, valamint követeléskezelés és érvényesítés céljából kezelje, és azt a Megbízónak továbbadja.

 

Amennyiben panaszához dokumentumot szeretne csatolni, kérjük, szíveskedjen megküldeni az office@alpha-financial.hu e-mail címre ügyazonosítójának feltüntetésével.

 

Alpha Financial Services Kft.

Levelezési cím:
9401 Sopron, Pf. 396.
office@alpha-financial.hu
Tel: +36 (99) 799 230

Telefonos ügyfélszolgálat
H 8-18 h, K-CS 8-16 h, P 8-15 h

Online ügyfélszolgálat

Copyright: Alpha Financial Services Kft. 2015